Livet i Småstaden

Slutet på vecka 26-
Jahop då är snart vecka 26  över...

I måndags spatserade jag runt på Kolmården me David och kusinerna Philip och Marcus.
Blev en rolig dag men man va allt trötta framåt kvällen, inte är vi vana vid små barn att ha hand om, men det gick bra de med!  Roligast var nog att se de söta delfinerna i delfinariumet! Tänkt vilket underbart jobb, att få  träna och jobba med delfiner! Var även mäktigt att åka runt i safariparken och ha lejon och björnar   bara några meter från bilen!

      Kolla vilka rumpor!! ;o)


Nu har jag även kommit igång och jobba! Tycker det är jätte roligt faktiskt, lite trött om kvällarna, man är inte van att komma hem 18 precis!
Känns lite jobbigt att jag inte kan så mycket som ja vill kunna, vill lära mig allt, och de NU! Men de kommer får ja hoppas! har ju trots allt några veckor nu i sommar på mig! =o)

Nej nej, i morrn blir de att kolla ftotboll igen..dessvärre missar jag första matchen men får bli att se den på kvällen istället! Sen är jag ledig i helgen! Ska bli skönt, hoppas på klarblå himmel och strålande härlig sol!!


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress