Livet i Småstaden

Jaajaa...
Nu är de då dags för den skojiga skolan att ta fart! I morgon bär de av till Kalmar sen verkar de inte finnas ngn hejd på hur mycket föreläsningar de kommer vara!! Men men, då får man lite struktur på vardagen iaf...Storförlust i helgen med fotbollen, skoj skoj! Eller inte.. får föröska komma igen mot HFF på lördag... Vi har ju fortfarande en liten chans faktiskt... Kollar lite friidrott nu.. skoj när de e massa sport på TV tycker jag! =)...  nu ska ja äta lite lunch iaf... Blir träning med kosses lag idag.. haha.. de ska nog gå bra det! =).. hehe..
Mia

Hej vännen. Ja nu lär vi ses på tåget igen, har längtat efter att börja läsa nu de senaste veckorna, undra om jag kommer känna samma känsla om några veckor=). Allt är jätte bra med mig, hoppas det är det samma med dig! Jag börjar som först imorgon, så åker med tåget 8.51. Vi ses vännen! Kramar Mia

Amanda

hej! jo det ar jattevackert har hihi oh kul att trana med kosse o dem jue:) Halsa alla!! Saknar er! kram

linnéa

hallå! hur är det med dig? vi har äntligen fått intenet hemma så jag tänkte börja ha lite kontakt med omvärlden igen:) Vi ska på vifs match på torsdag, kanske ses då? kram kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress