Livet i Småstaden

What about it?!
Efter påtryck(ning), singular, att uppdateraså kan ja passa på att skriva några rader i min rätt ouppdaterade blogg.  ;o)
Har funderat till och från om jag verkligen ska skriva det jag vill?! Men jag tror jag hoppar över det, många skulle nog tycka att jag är rätt knäpp! haha..såå...

har väl inte så mkt att skriva! Har psykologitenta på onsdag, super kul verkligen! har inte läst sista delen än..
har panik över att jäkla arbete i Aktiekunskapen med, finns ingen information om mitt ämne överhuvudtaget! Smidig gjort att inte kolla upp det innan..

Första utepasset på grus idag med, ska bli kul! Större ytor att röra sig på, annat än AL-hallen! hehe.. Träningsmatch på fredag , var ett tag sen man spela match! 
Nu ska jag göra mig i ordning, ska upp och hjälpa till i tennishallen 1.5 timme idag! hehe..jag som är såå grym på tennis! ;o)

Bye*
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress