Livet i Småstaden

kul med plugg..

har varit riktigt roligt denna förmiddag faktiskt! har utrustat mig med en liten tavla och overheadpennor så målar kurvor  som aldrig förr.. haha... men någon gång lägger sig väl det roliga med det med! kanske fått in lite i huvudet idag om växelkurser iaf.. skönt det!..

ska ta tag i min/vår julstämmning idag tänkte jag! har tjatat med mig lina och ska handla blommor sen i eftermiddag...julstjärnor och hyacinter!!  men blir ingen plantering utan de får hoppa i krukan utan någon extra energirik jord! haha..

nu ska jag ut och fortsätta måla på min talva!  yeaaaah....

Lollo

Haha, man kan ju tro jag är full... Men visst menar ja Lindkivst.. =)
Hehe..
Ska åka till Örebro om ett par timmar, hälsa på Robban å Camilla.. Mamma o pappa kommer förbi här innan också så ja slipper åka tåg, skööönt! Så imorrn blir de årets första julbord =)
Va ska du hitta på då?
Ha de bra //Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress