Livet i Småstaden

stäääd...
ja då har "packet" begett sig till Harrys medan jag själv tänkte jag skulle röja bland tomma ölburkar och glas! Har dratt på Rix FM´s partymix så här lördagkvällen 30 aug 23.43.
Helena Paparizou - My number one( med risk för felaktig stavning och felaktig titel) dunkar för tillfället ur högtalarna.. =)

Blev en trevlig kväll!! Åsa, Niclas och Harry kom förbi en sväng med! Jag är faktiskt väldigt stolt över mig själv som faktiskt börjat bota min hundrädsla lite.. annars har jag inte riktigt klarat av att sitta ner på en stol om en hund gått förbi men de går jätte bra nu!  Har tränat med anna och johans wilma så nu är jag inte lika töntig längre! ;)

Ingen att prata med på MSN heller.. inte för att jag är en flitig användare av de numera om man jämför med tidigare år men ibland kan de va skoj att ha lite kontakt med gamla vänner och "tjöta" lite.. My tycker jag ska skaffa Facebook eftersom massa gamla vänner från Borås finns där men njaaaae, ytterligare något att hålla igång samt att varför vara som alla andra?! Det är inte jag..;) hehe.. så helt enkelt,  jag ska inte skaffa Facebook.. Värsta febern verkar ha lagt sig nu med.. för ca 6 månader sen var det bland de vanliga samtalsämnena.. 

Vet inte vad jag ska fördriva tiden med  (jo, ska städa) men har lovat att hämta David nere i stan sen så att lägga sig och sen gå upp tänker jag inte göra eftersom min kropp har en tendens att tro att jag sovit mina nattimmar och därmed gör de omöjligt för mig att somna om efter en lite nattlig utflykt.
Disken vore ett tänkbart alternativ att hugga tänderna i men, NEJ, jag tänkte försöka få david att ta den i morgon.. Om jag frågar ikväll kommer han, lullig efter några öl, så snällt självklart lova att han tar den! ;)   så... ;)

Vart ett lite längre inlägg än vad jag brukar bjuda på.. troligen har DU enbart skummat lite, som man brukar när de mesta innehållet i ett inlägg mest är svammel!   Så, nu sätter jag en punkt och tar tag i de tomma ölburkarna ute vid TV:n...  


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress