Livet i Småstaden

okej okej..
då var jag här igen..

ärligt talat har jag inte så mkt vettigt att skriva om vilket resulterar i att jag inte skrivit alls på nästan en vecka! Dagarna flyter på ändå och jag orkar knappt sitta vid en dator!!..pihuu...

helgen har varit bra!! Roxx´s julfest i lördags blev en mycket trevlig tillställning med god mat, sång och dans!! =).. Igår var jag ute flera timmar i den härligt skinande solen (vilken jag saknar idag) och på eftermiddagen kikade vi Arsenal-Liverpool uppe hos farfar!!.. På kvällen tvhyrde vi Arn nere på Almis och låg med Filles filmpopcorn och myste framför tv:n, hela familjen utom Mandy som var på julklappskväll!!

Idag bär de av till O-hamn dit jag tar med mig mina systrar för att ge dom deras julklapp!! Nails...=) Vi ska även in en sväng på Donken och börja julfirandet i form av lite hamburgare! Till kvällen blir de bastubad med släkten Lindgren hos farmor och farfar samt lite julmat!! I morgon blir de en lugn dag som de ser ut som! Kanske lite besök under dagen och kvällen kommer avslutas nere på Klemensgränd för middag när Martin och Mariaangela kommer hem..

Seeen, sen är de julafton!! hehe.. tiden går fort!
Martina

God Jul tjejen! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress