Livet i Småstaden

early morning..
uppe 0530 idag.. skulle som sagt åkt till kalmar men blir hemmastudier.. kände under gårdagskvällen att jag inte kunde låta en hel av tre pluggdagar gå.. är inte så redo än så...låg och vände och vred på mig fram till kl 0300 innan jag kunde bestämma mig.. kunde bara inte sova och vakna klarvaken kl 05 när klockan ringde!
Prata me lina (har ju läst denna kurs) och hon tyckte jag skulle vara hemma och plugga, så så fick de bli!.. tack linsen! =).. sviker dig på kustis idag men nästa gång kan du räkna med mig! alltid..hehe..

nu har ja dratt upp alla lakan ur sängen...( så ja inte kan lägga mig igen) näe skämtosiodo, dags att tvätta och byta lakan och tänkte fixa de innan de blir studier.. huvudet är inte allt för piggt efter 2 timmars sömn men får väl ta en nnap lite senare under förmiddagen eller lunchen... nu är jag faktiskt skapligt pigg så!! =)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress