Livet i Småstaden

Lättglögg = alkholfri
Tjiiii där fick visst jag... innehåller ju 2.2%alkohol och det kanske inte var det bästa att ta med till Jossan som har en liten knott i magen.. Så, skamset fick jag åka dit igår och be om ursäkt för att jag inte hade med mig glöggen jag lovat för de var ju alkohol i den... Som tur var hade de alkoholfri glögg vilken vi smuttade på under ett par mysiga timmar.. Glögg är förenat med jul så julstämningen kom ännu mer..
Att Condradssons/Svenssons hade bakat superdupermegagoda pepparkakor gjorde inte stämningen mindre.. Jag som aldrig lyckas med att baka egna utan de blir tunna och brända är riktigt imponerad!

för övrigt låter de som vårt hus ska blåsa bort här där jag ligger i soffan och segar..  undrar vart min sambo är också då jag inte hört ngt från honom sen lunchtid och han mig veterligen i detta nu borde komma hem!!... förövrigt svängde han precis in på garageinfarten vilket gjorde mig glad.. och NU öppnar han dörren..=)

....
Linnéa

ja brunt och lila låter inte som nån hit. men vi har en toa med spräcklig tapet och GUL toastol....så jag vet va du menar.

cornelia

hehe nästan i klass med lila toastol då! ;) hoppas de gick bra i V-by idag!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress