Livet i Småstaden

tisdagslunch...

Precis ätit lite lunch! Var precis vad som behövdes! Nu snart jobb igen!  :)

Tänkte jag skulle passa på att gratulera världens bästa granne(från almgränden)
Linnea "Linnidolff Kallenero Poncho"Steiring på hennes 26 års dag!
Hoppas du har en kanon dag idag!
emma grannen från andra sidan svackan=)

kan man inte få se en bild på magen snart igen, den måste ju vara lite större nu? ;)

cornelia

Heeeej Emma! Hoppas allt är bra med dig?! Var allt för länge sen ju! Ska försöka knäppa en bild på magen, är lite för dålig på att komma ihåg det!;) men jo, den är större nu!Ser ut som en boll hela jag!!phu.. KRAM

Anonym

hej. jo allt är bra med mig. själv? jobbigt i värmen? ja de var väldigt länge sen nu...så roligt..tss...hoppas du mår bra..kramen

cornelia

jo de är bra med mig med! Njuter av värmen just nu - men kan tänka mig (alla säger) att de kommer bli jobbigt sen framåt sommaren! phu.. Vore kul att ses någongång! Prata lite..=) Kram kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress