Livet i Småstaden

En liten hälsning från ett hotellrum i huvudstaden...
Elton sover i sängen brevid mig, den stora älsklingen duschar och snart ska vi bege oss ut och ha lite familjemys! :) Har precis kört in mamma och Fille till centrum, det är ju inte direkt som att "bara köra in" - utan det tog sin timme! hehe..

Igår var vi på bio - Luftslottet som sprängdes - så synd att det var sista delen! Jag vill bara ha mer, mer och mer!..
Nu ska jag bättra på mitt utseende lite om det går, ge min bebispojke lite mat eftersom han vaknat sen ska vi ta tag i dagen! Kan bli ett besök hos vår granne också - IKEA!

Martina

Gott Nytt År till er alla tre! Hoppas allt är bra med er och att Elton får en minnesvärd första nyårsafton! Kramisar Martina. Jonas hälsar också! =)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress