Livet i Småstaden

kvällens middag..
jag la ner planerna på plankstek och de blev istället en gammal hederlig tacogratäng från borås tiden.. jag var vekligen sugen och satte igång direkt när jag kom hem från matchen.. de gick smärtfritt och bra fram tills dess jag tar fram gratängen och sätter den på bordet och känner att den inte luktar som de ska..
- Åh måste vara "minicremefraichen" jag råkade köpa som är mer rinnig och inte lika bra som den andra tänker jag och slår mig ner i soffan då jag helt plötsligt inser..

JAG GLÖMDE TACOKRYDDAN..

De som står framför mig/oss är bara vanlig köttfärsås med philadelfiaost och Cf i en salig blandning, inget salt eller peppar eller ngt som helst smaksatt.. Jag blev som vanlig när något går emot irriterad och förbannad då de inte kommer smaka som de ska.. Slutade med att vi kryddade i efterhand vilket gick ok ändå men min älskade gratäng var sig inte lik..=/

Nu är de film som gäller...
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress