Livet i Småstaden

härlig morgon!..
Hade svårt att sluta snoza och gå upp idag - men kl 0650 kom David in och sa att de var frukost på altan! Blev jordgubbar med mjölk, macka, kaffe och ägg! LYX! Så mysigt att sitta och äta frukost ihop och läsa tidningen i solen! Jag smälte! Det gjorde min dag - har gått med ett leende på läpparna hela förmiddagen idag :) ÄLSKAR DIG!

Idag har de ju faktiskt varit lite mulet ute under dagen - men värmen är de inget som tryter på!  Vi åt smarrig sommarlunch idag, pasta och tomatsås med fetaostsallad bestående av lök, tomat och gurka!  Fetaosten är min favorit! Ni som inte provat apertina HEL bit - gör det! Den är gudomlig!

Ikväll nu känner jag att jag skulle behöva röja i sovrummet. Alla kläder ligger inte i garderoben utan på tvättkorgen, på byråerna eller på golvet! MEN jag tar de piano! Det kommer fler dagar och nästa vecka ska jag slöa och fixa och dona hemma! Då är de semester - mycket skönt! Min första riktigt semester, eller inte, har haft en innan! Men under studietiden har de blivit jobb på sommaren! Som jag iofs trivts riktigt bra med men nu är de guld att få ha semester som alla andra!! David kommer vara hemma sju veckor! Så Sex veckor ihop blir de totalt.. Kan de bli bättre?!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress