Livet i Småstaden

the monday..

dagen har gått fort faktiskt.. trots att jag drömmande tittat ut genom fönstret och önskat mig semester! Men tror denna vecka kommer löpa på ganska fort ändå! Tänker nog gå lite tidigare på fredag med! Kanske t.o.m redan på torsdag! Allt handlar om hur mycket jag hinner med sista dagarna! Har min " att göra"-lista som jag prickar av punkt för punkt på! :)

På onsdag ska vi till socialförvaltningen och "erkänna" faderskap eler vad det heter! Känns skönt att ha de gjort innan den lille kommer ut! Kanske är dags att packa BB-väskan med som alla frågar om! Har tänkt några gånger att göra det men de blir aldrig av - har inte en del saker hemma som behövs så då blir de att jag lägger ner de! Men dags att ta tag i de nu - kan ju faktiskt ( vilket jag inte tror) komma vilken dag som helst nu! Nu börjar dagarna inför BF krympa i rätt rask takt!

U21- final nu - jäkla osis att Sverige inte är där bara! De var de värda!

Lisa

Jaa, nu är det nära Cornelia!!! Du har något helt underbart som väntar dig! Kram kram

cornelia

Hej gumman! Vad kul att skrev :)Hoppas lilla Ronja och hennes mamma o pappa mår bra! Ta hand om er så hoppas jag vi ses sen framöver!! MÅNGA KRAMAR

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress