Livet i Småstaden

Kakeltime...
Idag har kakelt börjat sättas inne i badrummet! Jag längtar tills jag/vi kan ta första duschen där inne igen! Tycker synd om mamma och pappa som har mig rännande och duschande där vareviga dag! ;)  - men det går smärtfritt tycker jag allt!!

Egentligen borde jag byta gardiner - sofföverdrag - gardiner igen - plantera lite vårblommor i våra krukor samt röja ordning i förrådet! .. =(  Det finns många "borden" men jag har iaf tagit tag i lite städning idag och plöjt över golven här med moppen.. Moppa är något jag tycker är rätt kul har jag kommit på!! 

Jag tror den där lilla simpla timmen vi "hoppte" över i söndagsnatt har gjort mig mer skada än nytta för jag har varit så trött sista dagarna nu! Fast visst myser jag när klockan är halv åtta och det fortfarande är ljust ute.. :)
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress