Livet i Småstaden

borde sova...
är återigen inne i en bloggsvacka där jag absolut inte känner för att skriva ngt om dagarna! Men, de går väl över.. får klinka ner lite rader då och då så de inte står helt stilla här..

helgen som gick var bra.. gick för fort som vanligt!
Ellies kalas i lördag var jätte mysigt och kul! Så stor hon blivit den lilla sötisen.. På kvällen blev de Robinson och Portugal-Sverige med mamma och pappa! Både mamma, pappa och jag slumrade till i soffan tills David tyckte vi var för otrevliga och tyckte vi skulle vakna! Vilket vi gjorde med ett ryck och höll oss vakna resten av matchen! ;)


På söndagen sen blev de slappning för fulla muggar, utom mellan 12-13 då mamma och jag tog en promenad i skogen.. FY fasiken vad jobbigt.. Att traska backen upp förbi kohagen på femmanspåret som vanligtvis brukar vara rätt jobbigt i snöblask och gegga gjorde att jag höll på att kollapsa väl uppe.. Phuu.. När jag kom  var Lena och Sölve hos oss och de blev en fika med mina TORRA muffins.. ;)

Sen hyrde David en lång film vilket gjorde att dagen avslutades seeent, way to late för mig,  har jag känt under dagen! Blev en promenad hem efter jobbet och förbi hos Jossan och Thomas och hälsade på lilla Kalle för första gången.. Så liten och söt.. och Nej, jag inser nog inte att vi inom ett par månader ska får en sån liten.. Hur ska jag klara det?? 

Nu borde jag sova - men ska laga mat till David som spelat match i Nässjö ikväll!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress