Livet i Småstaden

Vaccinbiverkning...
Natten till fredag vaknade Elton kokhet - 39 grader visade tempen på! Fick i honom lite alvedon men han hade svårt att somna och komma till ro så var 40:e minut ca bröt han ut i storgråt! ´:( Allt beror på de tremånaders vaccin som han fick i torsdags - stackars liten!  Nu mår han bätte efter ett par mysiga dagar i huvudstaden - som tur är!

Hade dock nästan bestämt mig på natten för att ställa in allt och sitta och vagga honom hela helgen hemma i soffan så han skulle må bra eftersom jag tyckte så synd om honom - ni som fick mig på andra tankar- TACK, vi har haft de kanon i Sthlm och höjdpunkten var ju helt klart fredagsfinalen i Idol! Har visst skymtats i TV vilket gör att jag måste kika på reprisen i morgon! haha..

Hursom, Elton e grym på att sova i bilen - sov hela vägen från Sthlm utan nga probelm! Nu har jag dock problem att få lillen trött! Han käkar på sin hand för fulla muggar när han sitter i babybjörnen på magen! Uppdatering med bilder från vår lilla tripp kommer under morgondagen, om jag orkar och hinner! Vi har lite på tapeten í morgon - ska bli en kul söndag!! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress