Livet i Småstaden

HERE WE GO AGAIN...
Jag har då troligen lyckats med bedriften att få nagetrång igen, som att de inte räckte med mina resor fram och tillbaka till sjuka i våras! Denna gång är de till råga på allt BÅDA stortårna som inte mår bra.. Den redan tre gågner opererade jäkeln värker lite och känns som den sover hela tiden, dvs, jag har knappt ngt känsel alls i den. Den andra härligeten börjar sakta men säkert efterlikna hur sin föregångare såg ut tidigare i år.. Tillåt mig att sucka djupt och för ett ögonblick tycka lite synd om mig sjålv! JÄVLA SKIT!  Så om ni ser mig strosa runt i foppatofflor i stan beror de inte på att jag vägrar inse att sommaren är över utan helt enkelt att jag inte kan ha några andra skor..  De räcker me de promenader jag försöker mig på i mina löparskor -sen är fötterna helt förstörda!

Idag kommer pappsen hit på lunch! Har satt in lite lax i ugnen och kokat potatis som på vanligt Cornelia manér blir överkokt! Átt jag aldrig lär mig.. I eftermiddag ska vi svänga förbi Bertilssons/Lindgren och hälsa på borta på Östra Tullport och på förmiddagen har vi varit hos farmor och farfar en sväng! Vi har "sociala dagen" idag.. :)Lägg därtill att Empis kanske kommer hit på lite kaffe sen i eftermiddag med..

Jag har lovat Dave en mysmiddag till kvällen då de helt enkelt inte fanns tid att fixa ngn mat igårkväll - kompensation kallas de!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress