Livet i Småstaden

Tömda!
Mina sömnreserver är nästintill tömda! Jag behöver ett par timmars sammanhängande sömn för att fylla på dom! Hoppas den natten kommer - snart..
I natt när Elton började bli orolig igen fick han Ipren istället för Panodil! Tycker att de hjälpte bättre. De har jag alltid tyckt Ipren gjort när vi använt på lillen. Nu kastar jag Panodilen - den gör honom nästa mer aktiv anser jag.

Jag har, efter febrilt tandletande, nog hittat en liten kommande gadd - den åttonde! De förvånar mig inte att de är tänder - han har haft så ont innan när de kommit så varför inte även nu. Stackars lilla hjärtat! Hoppas den spricker igenom snart så vi får sova - alla tre. Stackars David blev förpassad  till soffan i natt för att om möjligt få lite skön sömn - Elton låg och pustade och stönade jämte mig och krävde uppassning var och varannan halvtimme. Jag gör de så gärna - allt för han...

Nu ska vi snart köra igång "Operation Tippen" - jag ska bege mig ut och plocka fram allt skräp som ska med så vi bara kan lasta när kärran kommer.  Elton sover - de borde jag med egentligen göra! Men det är mycket man borde göra...

Gómorron världen!
Frida

usch vi håller tummarna att det snart vänder. måste vara skitjobbigt!! Gå å lägg dig kära vän det andra kan vänta!



Styrkekramar frida å stina

Anonym

tror att det är idag ja ska säga GRATTIS!!! hoppas det är rätt dag bara;) hOppas du får en kanondag. kram frida å stina

cornelia

Tack vännen! :) Helt rätt på dagen ..Hoppas allt är fin med er! Tack för att ni höll tummarna - tror nog vi är på rätt väg med nattesömnen nu! TAcka gud för det! Hoppas ni får en fin helg! Stora kramar

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress