Livet i Småstaden

Min lilla älskling är så varm...

Feber feber feber, lilla älsklingen, han var inte alls pigg när han slumra in förut! Nu är han jätte röd och varm där han ligger och sover - hoppas han kan sova bort lite feber! Kan de månne vara dagisbakterier som slagit till direkt? Elton har i princip aldrig varit sjuk, lite lite snorig i jämförelse med nu någongång och så febern i samband med vaccination - annars nästintill ingenting men nu kom det!..

I morgon är de dagisfritt på schemat hursom vilket är tur och hur de blir på tisdag får vi se i morgon, då får även David och jag för första gången deala om vem ska ska vabba om de nu skulle bli aktuellt.. hm.. Dags att göra entré i vabbträsket...


Nu skulle de laddas upp lite bilder från våra fina dag nere i sagovärlden var tanken - tekniken ville annat, jag ger upp och går och lägger mig och läser lite...  Bilder får komma en annan dag! :)





En fick jag allt upp innan de börja krångla...

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress