Livet i Småstaden

Kvällsing...
Så har även denna lediga dag gått! Jag njuter för fulla muggar att spendera varje vaken minut med mina grabbar! Man blir fulladdad med energi och att jobba om måndag igen känns inte helt hemskt! idag har vi spenderat dagen ute för en promenad med pulkan och sen inomhus. Jag hann med de där ärendena på stan jag redde om. Skönt...

Tog svängen in på syrret och köpte morgonkvällens dryck till huvudrätten! Fröken Lindgren, som aldrig annars köper vin för över 100 lappen, drog till med ett Amaronevin kvällen till ära!




Nu är de kväll. Elton somnade precis in, tro det eller ej! 22 brukar ju annars vara hans sovtime nu! Hoppas han får sova hela natten. Fick en supp innan sänggång då han hela tiden petar i munnen och säger aj  aj aj... Hörntänder både uppe och nere är på gång att spricka igenom!..

Jag sitter och hoppas på att David hyr med sig tredje Twilightfilmen hem efter träningen. Jag har, tvärtemot alla andra, inte sett den än. Vore en bra avslutning på kvällen...

Annars har snart ytterligare ett år gått. Sa någon att tiden fullkomligt springer iväg.? Om jag inte räknat fel blir jag 27 nästa år.. Eller? Jag var ju nyss 17 för böveln...
martina

Tiden går galet fort min vän! :) Hoppas ni får en toppen kväll imorrn och att nya året blir som ni önskar! Stora kramar från Martina, Jonas och Oliver. Ps. Vi har inte heller sett alla twilight, så ni behöver inte känna er helt ensamma ;)

Cornelia

DETSAMMA TILL ER VÄNNEN Ha en toppenkväll och GOTT NYTT ÅR! ! I januari måste vi ta lunchen vi planerat!! Haha, kanoners! Trodde vi var sist i stan! ;) Kram från oss

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress