Livet i Småstaden

Vi zappar...
.. mellan Agenda med partiledardebatt, blåsningen och I en annan del av Köping!
Vi har efter en seg dag ätit lite kebab till avslutning av en frosshelg utan dess like - jag som skulle tänka på detta med maten! Men OJ vad gott de har varit.. :) Men nu får de vara slut på det...

Idag kom David föräldrar och hjälpte oss att floa veden så nu kommer bilen in i garaget igen! Det var skönt att få de fixat för känner jag rätt hade veden fått ta slut innan vi hade fått in bilen igen! :) Efter att vi sovit alla tre i nästan två timmar senare på eftermiddagen hasa jag mig ur pyjamasen och sen bar de av till farmor och farfar för lite Premier Leauge fotboll - jag lyckades pricka in resulatodds så 140 kr rikare efter denna dag! haha..

jaa, nu ska jag slänga på min pyjamasen igen, stoppa in nga vedträn i kaminen och krypa ner jämte David under täcket! Det får avsluta denna vecka!!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress