Livet i Småstaden

Ditt&Datt..
jag kom inte på någon rubrik - ibland kan jag sitta flera minuter och undra vad jag ska ha - inte idag.

Heltidsarbetande småbarnsmamma
, nästa episod i livet är i rullning. Jag går ut lugnt, jobbar två veckor, tar fyra veckors semester för att köra igång stenhårt i höst igen! Dagen har gått bra - fick en trötthetsdipp hemma efter vi ätit middag här runt sextiden för att piggna till och kikar nu på VM med min fina David.
Grabbarna grus har badat i stora polen hela dagen idag och Elton har varit så nöjd och glad. Säkerligen glad att slippa tjatmorsan några timmar och ha pappa alldeles för sig själv!  På det stora hela var de jätte kul att vara tillbaka idag - tur att man gillar sitt jobb! - jag brydde mig inte ens om att solen har lyst hela dagen, en helt underbar sommardag.



Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress