Livet i Småstaden

Prioritera?!
Jag måste prioritera - det är helt enkelt så!

Jag hinner just nu inte med att blogga - jag tycker själv det är tråkigt, men sant! Det snurrar i huvudet hela dagarna när jag sitter på jobbet med det ena nya efter det andra. Att komma hem till mina älsklingar löser upp mitt tillstånd av stressgrötigthuvud och jag njuter av att umgås med dom, därmed blir de tystare än tyst här på bloggen. Jag ger inte upp , jag kommer blogga när jag hinner. Ibland ingen, en, två eller tre gånger om dagen. 

Igår kikade vi Spanien-Portugal och käkade pizza. Lite gott rödvin intogs av mig och Sara efter att vi njutit av den dyraste fantan Sara köpt någonsin tror ;)

Idag snoozade jag lite extra, insåg att mina minuter vid frukostbordet som jag lovat mig själv att ta varje morgon fick se sig besegrade av sömnen. Frukost intogs i all hast och visst var jag på jobbet i utsatt tid. Jag är väldigt sällan sen - då mår jag inte bra. Eftersom jag inte är sen att dömma andra som inte håller utsatt tid är de viktigt att man själv sköter sig. That´s it!

Senare väntar nya Wallanderfilmen och taco med David - myskväll med andra ord!
Sara

Vadå, 40 kronor för en Fanta?! Det kostar det väl överallt ;) haha..

cornelia

jaa absolut! Ett överkomligt pris! Där kommer jag alltid handla fanta tror jag..;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress