Livet i Småstaden

Piggare...
Nu börjar de ordna upp sig vettni! Jag är piggare idag - känns inte som jag har ngn feber kvar vilket var mitt hopp igår när jag knoppade... magsjukan brukar te sig så på mig. Kräääkningnar om natten, hög feber dygnet efter, sen frisk men matt nästa dag. Samma sak denna gång, därför är jag hemma även idag från jobbet men i morgon planerar jag att jobba.. Nu har precis David och Elton åkt iväg till jobb/dagis. Jag tänkte först låta Eltonmannen vara hemma med mig men de blev dagis! Jag vet att han kommer ha de skoj med kompisarna óch nog skulle bli rätt uttråkad här hemma!!... Istället ska Sällskapsreseboxen få rulla i DVD:n och jag ska sova nga timmar innan dom kommer hemåt igen!! Undra när jag var hemma sist, bara jag, i mer än ett par timmar?!

Igår vann Barca med 5-0! Underbart... Vi har inte kanalen dessvärre så David var hos farfar och jag fick snällt vara hemma, såklart! Fick kika på Hollywoodfruarna -  var så intressant att jag sov innan första reklamen och valde att gå och lägga mig i andra...

Nee, dax att ta plats under täcket i soffan!..
Marona

Men Conne då krya på dig. Kram från ett mycket snöigt Hultsfred.

Cornelia

Taack Marona! Hoppas de slutat snöa hos Er. Här är de uppehåll och solen skiner. En härlig vinterdag! Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress