Livet i Småstaden

Upps...
Oj oj.. jag har bloggat uselt på sista tiden!

Idag har Elton och jag varit och hälsat på farmor och farfar en sväng då David åkte och jobbade med fotbollen och nu sover lillkillen. Jag känner mig stolt över mig själv som redan har dagens träning avklarad! Har hängt på gymmet med Jessa i dagarna två och varit duktig - inte illa pinkat!..

Lite är de dock som ska styras med här hemma innan jag får ta kväll och slå mig ner i soffan. Plock här och var och framtagning av kläder. Det jag inte tar fram om kvällen kommer aldrig med på morgonen. Då går de fortare än kvickt. Ibland nästan för fort och plötsligt är jag bara på jobbet en halvtimme senare än jag stegade upp.. Hur vi hinner med allt är en liten gåta - men vi sover gott och snooozar lite för länge ibland bara!!

Idag vinkade Elton hem mig ganska omgående när han kom till dagis. Han gav mig "gossen" och pekade och "mmm"-ade att jag skulle gå. Lillkillen gillar dagis!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress