Livet i Småstaden

Rader från sängen en onsdagkväll!...
Hemma från föräldramöte som gick bra!

Jag är ingen aktiv förälder som ställer frågor och undrar så mycket - jag lyssnar mest och bildar min uppfattning om saker och ting. Självklart skulle jag ta till orda om jag ansåg att något inte var rätt - eller så skulle jag lite snygg viska det till David att säga de jag tycker! haha..

Summa summarum är jag rätt nöjd med Eltons dagis, personalen och verksamheten!

Även denna vecka är halvt fullspäckad om kvällarna. Jag gillar inte riktigt de. Jag vill ha min tid med Elton, vill vara hemma och hinna laga mat, bada, och natta! Inte flänga runt, äta mat på stående fot och inte träffa lilleman de få timmar på dygnet vi har möjlighet i veckan. Min mage sa åt mig på skarpen i helgen. Magkatarr...Men nu blir de snart lugnt framöver igen!..

När vi kom hem förut ville Elton åka skridskor och gjorde då så på en matta utplacerad i hallen i ca en timme innan tröttheten tog överhand! Men att somna snabbt en kväll är inte att tänka på! Dessa segdragna sövningar är på väg att få mitt tålamod att tryta! Nu ligger det dock en snusande kille jämte mig och sover som en stock!





En sak till denna dag! Det är julafton om 59 dagar, eller 8,5 vecka om ni så vill! Dax att smått snart börja fundera på klappar!
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress