Livet i Småstaden

28 år!

Vaknade av sång och frukost på sängen i morse! De vankas födelsedag, två år kvar till 30 - alltså 28 år idag!
Solen skiner och de är underbart väder, härliga Valborg!



Fick nya löparpjucks av mina grabbar och lilltjejen..
Nu finns ingen återvändo - dax att komma i form igen! NU blir jag sådär käckt rosa även jag om fossingarna! :)



Inleder därför dagen med en morgonpromenad i solskenet med Jossan!

Cilla

Grattis på födelsedagen :) Hoppas att du får en finfin dag. 28 och och tvåbarnsmamma (lite avis där!)



Och supersnygga skor. Det blir perfekt för dig inför peppveckan nu ;) För jag räknar starkt med att du är en deltagare. Kramar!

Cornelia

Tack vännen! :)



Precis, löparskorna kom precis lägligt! Mina veckomål kommer under dagen! Jag är faktiskt väldigt sugen på att komma igång nu! Härligt med peppveckor då!!



Kraaam

Kraaam

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress