Livet i Småstaden

Dax för onsdagkväll!...
Ytterligare en halv härlig vårdag snart till ända! Är ledsen att behöva meddela Er som inte kikar på vädret men de tisslas och tasslas om att de ev kan bli SNÖ till helgen- upp till en dm?! Huur kul låter inte det?! Tråkvädret verkar ju redan vara här:/ Sen ska nästa vecka, påskveckan, bli kall! Inte kul de heller. Hoppas vi alla njutit nu och inte plockat bort alla vinterkläder helt än!

Idag hade vi härligt sällskap på lunchen på jobbet. Frida och underbara lilla söta Olle var på besök! Jag har även fått vår lilla vagnmobil som jag köpt av Frida och Ida!

Gå in och kika på allt fint de har! http://www.litenen.blogspot.se/



Supersöt

Den har Eltonmannen och jag monterat upp på vagnen nu och fixat och donat med! Försöker få med Elton i de flesta förberedelser inför den lilles ankomst! Sen får vi väl se vad han säger när vi väl sätter ner lilla knytet framför honom - när bebisen väl är här! Och tänk ändå, tre veckor kvar - 22 dagar + kanske 14! De är ju ändå snart liksom! Men snälla låt mig inte ligga på BB på Valborg! Då fyller jag år och de är CL-final!  Då vill jag vara hemma!

Om en vecka vid denna tiden har jag slutat jobba - går hem på mammaledighet den 10 april och har tagit två semesterdagar nästa vecka! Så, snart är man då den där hemmamamman på heltid, igen. Men nu kör vi på ytterligare en veckas jobb! Sen så...
Anna

Exakt, innan Valborg hoppas vi på, då vill jag ju träffa den lille när jag kommer hem:) kram på dej!!

Cornelia

Precis :)

Frida

Tusen tack för trevlig lunch! Jag längtar tills du ska vara mammaledig då behöver vi inte stressa <3 Tack för reklamen gulle du men du vi ska ju se till att du får en Astrid ; ) Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress