Livet i Småstaden

Ingen elefant, bara jag...!



Kan lugna alla som tror att de är en elefant som lufsar runt på
gatorna att de bara är jag som rör lite på kilona igen efter flertalet månaders uppehåll!

4 kilometer i benen idag.
Kroppen känns bra - och att pressa några tider är inte att tala om! Jag är glad jag tar mig runt rundan och glad att kunna löpträna igen! Har verkligen saknat det känner jag! Väntade sex veckor efter förlossningen, jag vet inte om de är för lite, kanske? Men så länge de känns bra och eftersom jag inte hade några problem under graviditeten med foglossning och sedan inte heller en jätte svår förlossning så känner jag att kroppen får avgöra. Och den svarade som sagt som jag hoppades!  Tack fina mamma för barnpassningen under tiden..♥

Fredag i morgon - tacos och Let´s dance final blir kvällens melodi för oss! Visst måste väl Anton vinna? Hursom ska jag öppna den där ostbågepåsen som hånlett åt mig i skåpet allt för länge och tillåta mig själv lite helgmys!

God torsdagsnatt vänner!!!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress