Livet i Småstaden

Och där tog den slut...

Energin...

Satte mig i soffan. Avancerade snabbt till liggläge. Kröp längre ner under filten och var väldigt nära att somna. Just precis nu. Men får bli lite surf istället- annars somnar jag inte ikväll!

På tv:n rullar, det för mig, mindre roliga Family Guy - väntar in kockkampen vid åtta istället!

Jag är väldigt sugen på choklad. På Polly. Tänk om vi hade haft en påse hemma, en röd påse! Tur att vi inte har de!

I morgon ska vi till ishallen för lite skridskor. Elton provade skridskorna förut här och turligt nog är de fortfarande lagom! Hoppas skridskotakterna sitter i sen förra vintern! Att leda Elton på isen har jag lejt bort till stora idolen Philip!

Nu ska jag poppa lite popcorn - i brist på Polly!

 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress