Livet i Småstaden

Ho ho ho!
Dagarna rullar på! Vi hade en fin helg där vi i söndags var på Mossebo och intog en kombinerad Morsdag/födelsedagsmiddag för mormor och morfar! Kul att träffa kusinerna igen som sker allt för sällan. God mat bjöds det även på! Bilder har jag inga. Tyvärr.. Är på mammas kamera!
 
Annars har vi kämpat med en rinnande Milanäsa nu i över en vecka! Känns något bättre nu så hoppas förkylningen släpper av. 
 
Idag startade vi dagen med utelek på gatan/gården! Mia och Elsa kom en sväng och Olle och Jessica var ute! Regnet hängde i luften men stannade där. Tur de!
 
Sen sken de upp och vi hade en mysig eftermiddag jag och mina fina små älsklingar! Tidigare i veckan har vi nästan tävlat lite i VEM som kan vara tjurigast!  
Lite såhär har de sett ut... Idag var de dock andra miner! 
Lintott♥
Krulltott ♥
♥ 
När David kom hem skulle vi traska bortåt sorteringen varvid Elton helt plötsligt knäckte koden för hur man cyklar! Det hade jag inte väntat mig riktigt. Men tydligen har vår träning gett reslutat! Hur bra de nu är att träna någon att cykla och samtidigt dra en vagn?? Haha.. 
Nu ska handtaget snart bytas ut mot den obligatoriska oranga flaggan. Den man själv bönade och bad om att få ta bort och verkligen ogillade. Såklart man ska sätta den på egna barnets cykel nu. Självklart. Man är ju såkallat vuxen nu och förstår kanske syftet lite mer. 
 
Tillslut avslutade jag kvällen med ett långt löppass med Joanna! 
Jag är nöjd med de mesta - distans, tid och framförallt sällskapet. Gött att ha veckans långpass gjort så här tidigt i veckan! 
 
Nu ska jag sluta mina bruna!
Godnatt
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress