Livet i Småstaden

Påskhelgens fortsättning....

 Så kom dom då hem, Felicia och Conny.  David och barnen fixade välkomsskylt. Hehe.. Vi åt gott och umgick på Almgränden under eftermiddagen på påskafton. 
 
 
Framåt kvällen blev Mila magsjuk, som att de inte räckte med koppor på Elton denna påsk. Ingen annan har dock sjuknat in så jag trooooor kanske inte det var magsjuka utan något hon fått i sig. En härlig natt väntade där jag inte sov en blund, knappt. Kände det som i allafall , jag sov nog mer än jag tror.  Sen var de dags för påskdagen som spenderades i stugan.  Vi öppnade upp och fick en försmak av sommaren. De kände som högsommar i värmen. Semester. 
 
 
Annandagpåsk blev de American Breakfast eftyer intiativ av Amanda.  Det var som att åka tillbaka till New York och äta frukost!
 
 Nämen sådär - då var vår påsken över. Jobb igen. Barnen har påsklov och igår var Conny och Fille barnvakter. Hade gått kanon.  Igår spelade vi ytterligare en tennismatch, den andra i söndags, och fortsatte med lite "efterpåskfirande" med middag hos mamma och pappa. Vi fick promenera hem runt åtta med supertrötta barn.
 
Nu är jag redo för onsdagens arbete. Resten av familjen sover, Dave vabbar för vår koppnisse. 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress