Livet i Småstaden

London!

På tal om strul med en resebokning. Vi åker till London snart och jag längtar.  Jag hade bokat David som Johansson istället för Lindgren. HUR tänkte jag där?!  Han har hetat Lindgren i över ett halvår nu och det är bara två månader sen jag bokad?
 
amnbyte vet jag att det på Ryan Air kostar runt 1200:- vilket jag inte var speciellt sugen på att betala och som fick mig att blir så irriterad på mig själv och att jag slarvat. David fick hjälp när han ringde och vi fick betala en administrativ avgift på 100:- (BARA) vilket kändes skönt i det snåländska hjärtat!  Jag hade lite smått panik där. 1200:- är mer än resan tillsammans gick på mer eller mindre.  Ryan Air är inte så hjärtlösa och ohjälpsamma som man hör trots allt. Detta är nämligen andra gången(!)  jag skriver fel namn och vi "får" ändra utan större kostnad. Vi har hellre aldrig haft några andra problem när vi flugit med dom.
 
 
Studerar nu denna lilla bok vid ledig tid. Med betoning på "lilla". Den är större på denna bild än vad den är i verkligheten. Perfekt fickformat. Mila har dock rivit ut halva kartan (halleluja), vilket irriterar mig då jag inte hittar den saknade biten trots ihärdigt letande. 
 
Aja,  snart bär de av till LONDON med David Lindgren vid min sida samt Thomas och Jossan. Jag har länge velat besöka London så jag är mycket förväntansfull och försöker läsa mig till så mycket jag kan så att jag är så förberedd man bara kan vara. 
 
Har du tips på restauranger så hiva hit dom - vill inte missa små guldkorn som bör upplevas. 
 
Idag har vi varit en sväng vid stugan för att få badtunnan på plats. De starka lyfte samtidigt som vi andra tittade på. Nu är den i alla fall på plats och väntar på att få invigas.
 
Mila och Leo plockade och åt lingon!
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress