Livet i Småstaden

Ge mamma ett smile :)
 
Försökte ta lite kort på barnen i helgen som gick. Jag skulle verkligen vilja ha kunskapen att redigera bilder dvs. kunna Photoshop riktigt riktigt bra. Jag ska någongång, när tid infinnes i livet, gå en kurs för att lära. Samma sak när de gäller fotografering - har hittat spännande och som jag tror givande kurser på nätet MEN just nu finns inte tiden och jag kommer inte lägga pengar på något som jag kanske inte kan gå in i till hundra procent. Fram tills dess får jag fortsätta knäppa mina bilder och hoppas att någon av många blir bra! 
 
Lycklig Eltonman 
Fokuserade - storebror hjälper lillasyster knäppa!
Fängelsebilder?   
 Mila var den som var mest med på noterna denna dag! 
Okej, ett litet gömt smile tillslut.
Älskade barn! 
 
 
 
emelie

Du är ju jätteduktig på att ta kort! Jag brukar säga att jag vill kunna ta kort dom dig, att vi köpte en ny kamera hjälpte ju inte :)

Svar: Hehe, njaaa. Jag tar kanske 200-300 kort varje gång så några bra brukar de oftast bli då ;) haha.. Vi får träna ihop med våra kameror framöver. Jag ska bara komma till skott och köpa mig en bra en som ni! <3
Cornelia

Joanna

Fina! Älskar sista bilden, så coolt att de har så olika ögon. Underbart fina ungar ni har!

Svar: Tack vännen! :) <3
Cornelia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress