Livet i Småstaden

Nya dagar väntar och nya tidsfördriv

I mars tog jag beslutet att ta steget ur trygghetszonen och bestämde mig för att anta en ny utmaning. Idag gjorde jag min sista arbetsdag på Roxx. Det känns lite vemodigt. Det gör lite ont i magen men jag är väldigt förväntansfullt nervös inför det nya som väntar. Det ska gå bra. Nu jäklar kör jag. Heja mig!
Dags för ny väg i livet. 
 
Efter att ha bjudit på Valborgsbakelse på jobbet idag sa jag tack och hej för mig, kramades lite och gick hem.  Fick otroligt fina avtackningspresenter från företaget och mina härliga kollegor. Det blir tomt efter dom.
 
Och - jag fyller ju år i idag. Den ärorika ålder 31 passeras så nu är det dags att fira sig själv och Valborgsmässoafton. Precis lunchat med pappa och make och sen hämtat hem våra små busar. 
Jenny

Grattis på födelsedagen, i efterskott, och grattis till nya jobbet. Spännande!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress