Livet i Småstaden

Morgonkaffet och jag...
...ensamma i köket. De börjar bli dag ute. Tvättmaskinen är igång.  Tvättstugan röjd. Huset sover som stockar vilket jag också räknat med att göra. Inte vakna klockan 05 och inte kunna somna om.  Underbart med ledigt och potentiell sovmorgon. 

 Om 1,5 h ska här vallas. Vilken jäkla djungel.  Jag har ändå fått ihop ett litet kit med saker jag inte har en aning om vad jag ska göra med.
Det allra bästa är nog ändå att jag inte har något alls att jämföra med så jag kommer tycka de blir bra vilket som. Har efter googling och påläsning iaf bestäm mig för att köra på tejp. Nu ska den bara på med. 

Sen - sen blir de världspremiär för mig i skidspåret. Det kan vara förklaringen till det tidiga uppvaket för jag är allt lite spänd ( läs nervös) och förväntansfull. 

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress