Livet i Småstaden

Och sen...

Godkväll! 
Har en seg och lite ömmande kropp här och var idag. Skönt faktiskt. 
 
Efter en sallad till lunch efter dagens smutsiga promenad  blev det sen sen jobb. Sen cyklade jag hem, sen hämtade jag mina barn på förskolan, sen åt vi middag, sen städade jag köket, sen städade jag toan, sen dammsög jag huset, sen satte jag på en tvätt, sen kikade vi på bolibompa, sen kom David hem, sen gick jag ut och gick med Jossan och Emelie, sen duschade jag, sen hängde jag upp tvätten, sen poppade jag popcorn och sen satte jag mig här i soffan. Nu kollar vi En clown till kaffet. SEN sängen. 
 
Mycket sen? De var meningen. Fredag i morgon - denna vecka skenat iväg känns de som! Wohooop.. 
Jenny

Vad flitig du är! Jag får komplex! Haha!!

Svar: Haha ;)
Cornelia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress