Livet i Småstaden

Fredagsfysmys!

Vi tar de lungt här hemma ikväll. Davids omåttligt populära och god köttfärssås blev dagens middag och under tiden kocken var i köket körde jag ett styrkepass på altanen. Mage, bål och armar var det mest fokus på med ett litet inslag för rumpa och lår också. 
Sen slog jag mig ner och med lite lektyr som kom med posten idag. Nästan så jag är på gång att redan ikväll anmäla mig till ett seedningslopp till Vasaloppet men jag lägger band på mig och avvaktar lite. Men de vore rätt skönt att testa vad kroppen tål.
Ett höstträningsprogam som känns som bra att ta till sig. Frågade David om vi kan investera i en stakmaskin men njaaaa - jag får nog hitta et substitut till det. Finns de annars stakmaskin på något av gymmen i stan man skulle kunna besöka? 
 
I morgon startar jag dagen på ALV:s parkering där minst två mils stakning ska avverkas. Någon som är sugen så hojta. Jag har ett par extra rullskidor, stavar och skor av äldre modell (som jag såklart själv kör på och med ) om någon vill hänga på. 
 
Trevlig fredagkväll och helg! 
Joanna

Du, jag är rätt säker på att Träningshuset har en stakningsmaskin. Kolla upp det :-)

Jag tycker du är grym, bara så att du vet! Önskar att jag hade varit så väl förberedd som du kommer vara på Vasan. Det hade varit en bra mycket skojigare resa då!

Svar: Tack vännen! Det ska jag kolla upp :)
Åh så snällt du är - tack igen! <3 Får hoppas jag orkar hänga i ;) Jag blev inspirerad av Er!! Ni är så grymma!!!
Cornelia

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress