Livet i Småstaden

Ett, två, tre

Igår tröt mitt tålamod och jag orkade verkligen inte höra Humle och Dumles tjafs om allt. Verkligen allt och hela tiden. Igår slutade det hela med ett bråk om vem som skulle trycka på Appletvdosan. Då gick jag upp i falsett - stängde fönstret för att bespara grannarna utskällningen deluxe där barnen inte fick en syl i vädret.  Insåg senare att Milas fönster stått på vid gavel och att jag nog hörts lång väg. Jaja, den bjuder jag på även om jag måste låtit hemsk för de stackarna som hörde.  
 ♥
Snart ett år sen bilden - tiden innan Elton blev tandslös och så förblivit ett bra tag! 
 
 
 
Malou

Så låter det typ varje dag här hemma! 😁

Svar: hehe, skönt att höra att de inte bara är våra barn! ;) Kraam
Cornelia

Mirre

Så fina de är och småstad i Småland, får man fråga vart? Jag är uppvuxen i Oskarshamn

Svar: Jadå - Vimmerby! Inte speciellt långt från Oskarshamn med andra ord :)
Cornelia

Cecilia

Härligt när barnen tappar tänderna och får besök av tandfén. De skiner upp stolta när de får en peng i glaset med vatten. ;)

Helena R

Låter som hos oss... och vissa dagar orkar man inte ..

Catarina

Fin bild! :)
Har själv inga egna barn, men en yngre bror vilken jag ständigt bråkade med när jag var liten. Om det är till någon tröst åkte också vår mors röst upp falsett många gånger. :D

Sarah

Vilken fin bild :)

M i A

Underbara du och ni!!! <3

Svar: Underbara du <3
Cornelia

Jasmine

Söt bild på dina små.
Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress