Livet i Småstaden

Oj oj oj...

En månad sen klinkande här sist. Men ska föröska ändra på det nu när vardagen står runt hörnet och hösten väntas. Tänker mig att jag vandrar bakåt lite och lägger upp bilder från vår sommar- annars skulle ett enda sommarinlägg blir långt, mycket mycket långt- av massor med bilder!  Jag använder bloggen som en bilddagbok och vill kunna vandra tillbaka framöver när vinden blåser, kylan biter och sommaren känns lång bort.
 Sitter nu på altan och känner mig lite stolt över olivträdet jämte mig som jag bäddade in i filtar på altan i vintras och som jag trodde hade gett upp och skulle slänga. Ett litet grönt skott på en gren hejdade mig och nu under sommaren bland alla solstrålar och i medelhavsvärmen har det växt på sig riktigt bra i sin ensamhet hemma på altan.   
Jobbat en vecka nu och det som är bättre än att de är lördag och helg nu är att Premier Leauge kickade igång igen igår. Liverpool spelar söndag. VIF herrarna lirar borta mot Myresjö idag. Barnen och jag ska packa in oss i bilen och åka ner för att kolla. Helgens enda planerade happening. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress