Livet i Småstaden

Helgen som gick för fort...

Helgen är till enda och en ny vecka har inletts. 
 
Vi inledde med pizzakväll i fredags följt av hockeypoolspel i Virserum för Elton på lördagen. Kämpade på riktigt bra och denna helg var även den lilla supportern med. 
Efter poolspelet var vi bjudna till Svenssons för att fira Jossans avslutade rektorutbildning. Grymt jobbat världens finaste vän - du är så duktig! Åt plankstek som var de vi åt första gången vi umgicks för faktiskt exakt tio år sen. Nästan på dagen. Jubileum! Under tio år har vi haft äran att känna denna härliga familj och hunnit med väldigt mycket roligt tillsammans- och mer kommer det bli! ♥
Söndagen blev en lugn dag där jag mest hängde framför brasan med OS på TV.  Vi åkte till ishallen en timme för att röra lite på oss. Elton tyckte att de för en gång skulle var dags för mig att snöra på mig skrudskorna, sagt och gjort. Jag var ändå bättre än jag mindes och kunde sätta lite hårt mot hårt när jag körde en mot en mot Elton. på kvälen frågade  grannarna frågade om vi ville följa med upp till den spolade isbanan i Hultet. 
Jag somnade tidigt igår-  mycket tidigt!  Skönt idag med många timmars sömn i bagaget. Tror min genomtäppta snok behövde lite sömn och jag hoppas den ger med sig snart. Nu måndagkväll och OS-kväll med Anja och Jessica. Uppe någon timme längre idag iaf. 
 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress