Livet i Småstaden

På’t igen!
(null)
Rekreation i VOK denna underbara vinterdag. Fick till ett pass i spåret med mina röda avlånga kompisar. Skönt att vara igång igen med träning efter två veckors kurering och vila. Välbehövlig kurering och vila. Nu känns kroppen okej och redo igen.  Skillnad med kuperad terräng jämfört med Ceos som jag mest stakat runt på i år.  Pulsen var  riktigt hög flertalet gånger och kroppen mycket trött.  Hann många gånger tänka att det är tur ( med tanke på att jag varit sjuk) att jag inte ska stå på start i Berga By på söndag som förra året. Ett år sen Vasaloppet snart alltså - vilken grej.  Jag är fortfrarande tacksam och glad över min kropp och knop och stolt över mig själv att ha skidat de nio milen ( även om jag hade önskat cirkus kvarten kortare tid). 

Lugn söndag lider annars mot kväll. Massvis bra fotboll på tv och soffhäng för fulla muggar. På tal om muggar så tog jag min "mugg" med eftermiddagskaffe i lä i solen, hörde fåglarna kvittra och lät solen värma kinderna.  Underbart. Mer vinterdagar som denna. 
(null)


Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress