Livet i Småstaden

Sportlovsvecka!

En sportlovsidyll vaknade vi upp till i morse. Härligt för alla skolbarn som är lediga och kan ta till vara på snön.  Vi tar sportlov onsdag först men njuter redan från nu. Jag pulsar just nu till jobbet i snön, svetten nackar i panna och nacke och jag tänker jag kommer behöva slänga av mig alla trasor på hela kroppen när jag kommer till jobbet. Om de gick.  Nu är de ljust på morgonen hörrni, och även långt in på seneftermiddagen. Ljus ljus ljus - hoppas de ska göra mig pigg igen. Jag och kroppen kämpar på men i helgen har vi allt som oftast hamnat sovandes i ett hörn i soffan. Surt och trist, men de vänder snart. Trevlig måndag! 
 
 
 
Felicia

vilken fin bild

Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm

Så härligt med snön! :)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress