Livet i Småstaden

Surprise
Det var länge sen - mycket länge sen jag skrev något här. Bloggens vara eller inte vara. Inte vara har jag nog landat i - tänkt om- landat i samma beslut men inser när jag gör återblickar i livet att de är otroligt kul att ha dessa små inlägg med bilder för oss alla.
 
Vi får helt enkelt se hur de blir.
 
NI är en liten skara följare som inte gett upp ändå- kikar in här kontinuerligt ser jag så detta inlägg får bli en surprise. 

Jag funderar på att låsa bloggen så kan de blir de dagbok som den ämnar att vara eftersom de är enklare att lägga upp bilder här än att sortera och "skriva" ut bland alla bilder i telefonen som man vill svara.  

Hursom - igår letade vi upp ett  skidspår i småstaden. Barnens längdskidor de fick i julklapp blev precis en så bra klapp som jag hoppats på.  Vilken förmiddag vi fick- helt underbar. Trots lite mindre snö kring själva spåret funkade det kanon. Varm choklad var ett måste och vi fikade och njöt i och av solen.
 
Laddar för Orsa Grönklitt där vi ska åka både på lägnden och utför om några veckor!
  (null)
(null)
(null)
(null)


Sara

Vilken rolig surprise 🙌🏻 Jag kikar in då och då för jag saknar dig ❤️

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress