Livet i Småstaden

Lördag 060722

"With everything I hate
Everything you do
Everything I fear
Everything on you

Baby, baby, I'm still in love
With everything I hate
Everything you do
Everything I fear
Everything on you" 
 

Denna låt är helt underbar! 

Veckan har varit helt ok, mycket jobb, träning och  lite sömn!  Skönt att träningen är igång igen, man blev helt förslappad under sommaruppehållet! Men de va nog nödvändigt! Ska bli kul och se hur höstsäsongen kommer gå! Tyvärr är man avstängd första matchen, kommer bli nervpirrande att sitta på läktaren! Missar  mötet me My på mitten, lite tråkigt!
Kollade Kisa pokalen idag , tyvärr förlorade GGoif på straffar i finalen men de har nog kul ikväll iallafall! ;o) Kvällen avslutades med en flaska rödvin och filosoferande med Lina här hemma! Blev inget Harrys för oss. Kände oss inte riktigt " i form" för att få en lyckad kväll där!

Nu ska jag sova, i morrn är jag ledig och ska tvätta vår överfyllda tvättkorg... Sen startar den 30 e veckan på året, den blir rolig men intensiv med jobb på Intersport blandat med jobb på Bullerby Cup!

Johan & Christine

Hallå Hallå!! Ligger i sängen och kollar in din blogg strax innan vi ska sova. Jag och Christine har jobbat hela helgen så vi är helt slut. Verkar som om ledighet inte existerar i vår värld. Rolig och bra sida du har...kommer läsa den ofta nu så se till att ha den uppdaterad..;-)Så att man vet vad som händer i din värld. I veckan ska jag träna för fullt. Serien drar igång igen på lördag och jag tänkte starta med ett hattrick. Lite otippat men man kan ju alltid drömma. Sov så gott!! Många Kramar från Skara

Linnidolf

Hej!! Hur ä´re mä dig ex-neighbour..?;) Hoppas det är bra, en fin blogg har du ju i alla fall. Känns som det va år och dar sen jag såg dig:( Kanske stöter på varann på Harrys på fredag? Pussokram

Cornelia

Tjenis på er där bort i Skara! Hoppas ni inte jobbar allt för mkt =o) JObbas på rätt mkt här med..men e ledig i morgon! Ska bli skönt! Får ta o skriva hur de gick med hattricket sen JOhan! Ta hand om er! Kram/Cornelia

Cornelia

Amen tjenis linnidolfen eller kanske Kallenero?! ;o) Inte på fredag trro ja inte, jobbar lörda!!, men lördakvällen kaaanske! ska du ut då?! då ska ja ha me kameran o knäppa en bild ja kan ha me här på roysan o ponch! =o) Kram på dej

Linnéa

Nä lördag blir det inte harrys för mig, då ska vi till norrköping, handla och hälsa på mormor blir det väl. men vi måste ju fixa till en fin poncho och roysan bild nån annan dag! (poncho, så jä**a fult) haha

Johan & Christine

tjena.. undra när hon kommer att blogga igen... längtar redan... sök upp mig på msn.. jag fattar inte hur man söker efter folk.. Händer för kul i helgen..?? jag e ledig imorrn.. Ha det göttans... Kramar

Cornelia

Japps ska söka upp dej men måste veta din mailadress då ju?! I helgen blire mest lungt tror ja iaf! E rätt trött! Skönt o va ledig nu e jag ledig resten av helgen! underbart! Kram kram

Johan & Christine

[email protected]....
vore kul å tjöta lite.. hade match idag. 2-2 borta mot ljungby.. inte så bra men vi hade ett uppehåll på 40 min mitt i matchen för åska så det va rätt segt.. ha en go kväll.. Kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress