Livet i Småstaden

"Ge alla ditt öra men endast några få din röst"
Precis tränat nu...gick skapligt för en gång skull! min motivation för fotbollen e inte på topp just nu!
brr.. hatar o löpa löpa löpa runt stan jämt..hehe....

inte hunnit äta ngt än..kanske ska göra de.. hehe. får väl fortsätta skriva i morgon då!
lite stolt över mig själv att ja uppdaterar här så ofta nu! trots att ja inte har ett skit att skriva om!  haha...
återkommer i morgon, om ja kommer ihåg..  då ere b-uppsats o hemtenta som gäller...

dagens arbete e avslutat nu! =) skööönt.. även hunnit med att lyfta en stång i idrottshallen.. ! härligt värre.. en promenad framåt kvällen kanske får avsluta denna torsdag!
De bästa är ändå att vi är klara med tre av de fyra delarna på vår B-uppsats.. Vad vi har jobbat idag!  Dags att plugga lite Marketing Communications nu snart me.. ska bara klara av tentan, eller hur linis?!

Ett litet roligt citat jag läste.. Stämmer faktiskt väldigt bra! hehe...

Vill du sprida ut något, säg att det är hemligt!




Om varje dag på året vore helg,
så vore nöje lika tungt som möda!
Anonym

Heeey!
Ja visst e de sååå intressant... =)
Trevligt o läsa din blogg me ska ja sä dig, tss.
Hoppas allt är bra hemma o att de går bra me allt ert pluggande! It sucks..
Kramar

linnea

hm tryckte nog två gånger...hehe. hoppas allt är bra med dig. jag ska snart flytta från stan, du får uppdatera bloggen ofta då så jag vet va som händer i vimpan, man vill ju inte missa nåt..eh. gillar visdomsorden du avslutar dina bloggar med. pöss å kar linnidolf

linnea

jag ska flytta till högsby(!)eh... sen blir det nog linköping efter sommaren. ingen utgång i helgen, ska på konferens i tranås till i morgon och sen direkt till högsby. såg att evys och kristers hus va till salu nu förresten, inte så många kvar på almis längre...ha det så bra, vi hörs!

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress