Livet i Småstaden

Orka??....
Seg trött o allt möjligt...

Hur länge ska jag orka?!   Jag vet inte...

Match i morrn, min näst sista för denna säsong! Sen blir de lite party på kvällen... kuul...
Fredagkväll o man sitter framför datorn o MSN, roligt värre!
Denna vecka har vart lugn, inte gjort allt för mycket! Bara varit i Kalmar en gång och haft seminarie.. På engelska!! Men de gick bra det också...

E glad att jag har min Linis, vet inte hur jag skulle klara mig utan henne..! Tack för att du finns.....


 Nu ska ja kolla lite på US-Open innan de e dags för sängen.. Semifinaler nu!!
Lollo

Gött att ni vann matchen igår ju... å hörde ni hade haft de skoj på Harrys me... hihi! Kommer hem nästa helg tror ja, får hoppas på vi ses då! Hett derby på lördag ju, tss... Kraaaam

filidutten

Den där linis verkar vara en hyven person hon... sss.. du kommer me all säkerhet orka me allt när du har en sån fin vän... tss.. Ha de såå mysigt i USA, grymt avviiiiss.. = / Puss o kraam hela dan!!

Anonym

sss.. säger du de filidutten? de tror ja me..;o) ... köper me mej lite stuff t dej hem, blir du glad då? Puss o kram vi ses på staaaan

s

heej! första gången jag skriver här.. sss.. tänkte att jag skulle skriva en rad nu innan du ska ge dig av till amerikat.. ta hand om dig! tack för att du funnits här för mig de senaste dagarna när livet varit som surast...... PUSS

Lollo

Hej lilla tösabiten... Ja skulle gärna vilja ha lite update from the United... å lite härliga bilder me :) Hoppas ni hade de trevligt igår kväll hos Harre. Ses imorrn kanske.. tss. Pusskram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress