Livet i Småstaden

Tjeeeeeena
" Ja det är lätt att tänka bakåt när förvirringen tar fart
och när jag känner så tänker jag på dig.
allt är så förgängligt allting kan brisera snart.
men du är oförstörd för mig.
du är oförstörd för mig"



Onsdag 31 Januari o Marcus fyller år! måste komma ihåg att ringa idag!!  opps..inte min starka sida kanske..=)..
Ska snart iväg och jobba på dagis lite.. sen ikväll blir de Beck och lite god mat, får passa på att mysa lite när det är träningsledigt för både VIF Dam och GGoif.. =)..

Kommit in på en psykologikurs över nätet från halmstad med, hur kul som helst ska de blir MEN kurslitteraturen är på engelska, grattis connie! hmm.. men men, de ska väl gå!! Bara att "Gilla läget, Va Positiv" som ngn sa till mig ngnggn.. ;o) haha...

Hepp, ska dammsuga köket innan ja ska dra mig boråt Norrgården! / Cornelia
Lollo

Hallå stumpan!
Ne, jag hade faktiskt inte så stor koll på att de va Melodi på lördag, undrade mest varför dom tjatade om de sådant REDAN, menmen... tiden går fort. Så vi får väl lägga Linda Bengtzing bakom oss så länge, å satsa på nya låtar detta år, eller hur?! Hihi..
Spännande me en kurs i Halmstad! Kul för dig.. engelskan klarar du! Är de på distans, eller ska du lämna V-by? Knappast va.. hehe..
Ha en bra dag!
Puss o kram

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress