Livet i Småstaden

Tack...
till alla som gratulerat mig idag! =).. 24 bast är inte illa.. värre blir de nästa år.. 25 och närmare trettio än 20! Shiiiit.. vad tiden går.. i sinnet känner jag mig likadan som när jag var 15 .. ;)

förmiddagen har vigts åt paj och tårtbak och fyyyyyyy vad det har gått dåligt.. jag är helt enkelt inte skapt för att hålla till i ett kök.. hela köket såg ut som en svinstia när jag väl var klar.. hälften av degen till pajerna låg på golvet.. spisen var överfylld med lök, blandfärs och paprika och vissa hade förkolnats så de stank bränt i hela köket... nu börjar jag så smått bli klar men jag är inte nöjd.. pinsamt att vara så här dålig så de finns inte..haha.. men men..tårtan kan jag ju låtsas att jag aldrig gjort och slänga nu dirket och pajerna får jag be hundra gånger om ursäkt för.. 

nu ringer den där förbeeeeenade klockan och det är dags för en paj att tas ut.. phiiuuuuuuuu.....fattas bara att jag tappar den i backen som jag gjorde hemma häromsisten, kan ju inte be folk äta från golvet som david stackarn fick göra! hehe...
Lisa

Grattis på din dag!!!! Kram kram

Lollo

Nämen... Grattis på da! Hoppas du haft en jättebra födelsedag! Kraaam

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress