Livet i Småstaden

HippHippHURRA

tíll mig själv idag som passerar den magiska gränsen av 25!

Nu är jag närmare 30 är 20 - vilket jag fasat lite för! NU börjar man ju bli gammal  på riktigt!.. brrr...
Idag ska jag jobba halvdag bara! Tog några timmar off till eftermiddagen för att njuta av härliga Valborg och min födelsedag! Jag är fortfarande barnsligt förtjust i att fylla år och kommer nog alltid vakna så där extra tidigt om morgonen och lyssna om skramlar i köket! :)

Iaf, GRATTIS TILL MIG SJÄLV! (Självgó som jag är)

Lina

Grattis ännu en gång. Jag tycker bara det är härligt att va 25.. ;0 ) Hoppas du får en bra dag! Kraamar

Byggare Bob

Jag får väl kompensera bristen på köksskrammel en annan morgon...Hoppas du får en fin dag, är du så värd. PUSS o KRAM

Tessan

Åh, Grattis! Hoppas att dagen blir kanon och att du får många finfina presenter;)



Kram.

Frida

ett stort stort grattis:D

anna

Grattis.....

Linda

GRATTIS!!!!

Lisa

Stort grattis till dig Cornelia! Hoppas du får en kanondag!!! ;)

Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress